Top Social Icons

Responsive Full Width Ad

Left Sidebar
Left Sidebar
Featured News
Right Sidebar
Right Sidebar
Samaa News TV ARY News Live Dunya News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Saturday 2 January 2016

AQEEDAT | Ahmed Faraz | Zia Anjum | Urdu Hindi Poetry




AQEEDAT | Ahmed Faraz | Zia Anjum | Urdu Hindi Poetry
Poet: Ahmed Faraz
Voice: Zia Anjum - ضیاء انجم

Download in Audio Mp3:-
http://www.mediafire.com/listen/0qud0cc19kr7751/

Vimeo Link:-
https://vimeo.com/131059467

------------------------------------------

میں کتنی وارفتگی سے اسے سنا رہا تھا
وہ ساری باتیں وہ سارے قصے
جو اس سے ملنے سے پیشتر
میری زندگی کی حکایتں تھیں
میں کہہ رہا تھا
کہ اور بھی لوگ تھے
جنہیں میری آ رزو تھی، میری طلب تھی
کہ جن سے میری محبتوں کا رہا تعلق
کہ جن کی مجھ پہ عنایتیں تھیں
میں کہہ رہا تھا
کہ ان میں کچھ کو تو میں نے
جاں سے عزیز جانا
مگر ان میں سے بعض کو
میری بے دلی سے شکایتیں تھیں
میں اک اک بات
ایک اک جرم کی کہانی
دھڑکتے دل کانپتے بدن سے سنا رہا تھا
مگر وہ پتھر بنی
مجھے ایسے سنتی رہی
کہ جیسے میرے لبوں پر
کسی مقدس ترین صحیفے کی آیتیں تھیں

٭احمد فراز٭

No comments

Post a Comment

Responsive Full Width Ad